Správa webových stránek

 

Stará se už někdo o váš web? Můžete na tom vydělat.


Víte jak často aktualizovat web, jaké příspěvky psát, co zajímá vaše zákazníky, co hýbe vaším oborem? Pokud ne, svěřte se do mé péče

Popis služby správa webu

Víte jak často aktualizovat web, jaké příspěvky psát, co zajímá vaše zákazníky, co hýbe vaším oborem? Pokud ne, svěřte se do mé péče. Správa webových stránek to je mé bdění nad vaším webem a to tak aby web měl dobrou pozici a poutavý udržovaný obsah s možnou propojeností s vyhledávači.

Přínos správy webových stránek

Web bude aktualizovaný a tím pádem zajímavý pro čtenáře i pro vyhledávače které mají rádi změny a obměny na webech, to přitahuje jejich pozornost. Váš web bude veden podle posledních trendů v komunikaci, žargonu a podle aktuálních potřeb vašich zákazníků. To znamená že si zachová zájem.
 

Přidaná hodnota mě jako webmastera

Starám se nejenom o aktualizace textů ale hledám další možnosti jak zlepšit váš web technicky, obsahově či jak by správa webových stránek mohla být efektivnější.

Správa obsahuje:


  • Drobné aktualizace klíčové pro dlouhodobou zajímavost webu, více informací o tom jak mít zajímaví web a zvládnuté UX díky službě tvorba webových stránek. To napomáhá zvýšení konverzí. Tedy jak zájmu o Váš web tak zájmu vyhledávačů o Váš web.
  • Kontroly funkčnosti jsou nezbytné pro důvěryhodnost webových stránek. Předejdete tím snížení zájmu o web jak vyhledávačů tak i návštěvníků kteří se prokliknou a náhle se jim neotevře očekávaná stránka a klient odchází.
  • Sledování klíčových slov více také optimalizace webových stránek a pravidelný reporting. To je jeden z ukazatelů jak je váš web konkurenceschopný a kolik uživatelů ho nalézá z vyhledávačů Seznam a Google.
  • Sledování konverzí tedy to jak uživatel vykoná požadovanou akci co po něm chcete. Například dovést ho k objednávce či k odeslání kontaktního formuláře.
  • Pravidelné analýzy pomocí Google Analytics a dalších nástrojů. Díky tomu zjistíte odkud Váš uživatel přišel, jak je na webu dlouho a na co kliká.
  • Sledování zdrojů návštěvnosti z vyhledávače, diskusních for, sociální sítí či katalogů.
  • Tvorba zpětných odkazů tzv. Linkbuilding, Odkazy jsou podstatným ukazatelem důvěryhodnosti a kvality webu. Když je na web často odkazováno, říká to vyhledávačům, že by se mohlo jednat o zajímavou stránku. Stejně tak není odkaz jako odkaz. Proto v současné době nefunguje získávat odkazy kdekoli ba naopak. Vyplatí se pečlivě vybrat odkud a z jak důvěryhodného zdroje budete zpětné odkazy čerpat. Proto se vyplatí poradit se odkud odkazy brát.
Správa webových stránek

Správa webových stránek

Splňte vaší odpovědnost a nabídněte vašim zákazníkům poutavý obsah webu


O důvod víc na vás kliknout

FAQ


Nejčastější dotazy kolem správy webu

Kolik správa webu stojí? 

Při standardní údržbě webu do pěti stránek se správa webu může vejít do 500,- měsíčně, V ceně je údržba obsahu webu, měsíční aktualizace včetně AB testování a reportingu.

Jakým obsahem web plnit? 

Liší se to od oboru ale aď je obsah webu užitečný, aktuální a zajímavý pro návštěvníky webu. Inspiraci můžete načerpat ze zájmových serverů, od konkurence či vymyslet obsah vlastní.

Jak často se věnovat správě webu?

Velmi individuální věc. Určitě bych se webu věnoval minimálně jednou měsíčně. Vložit aktualitu, zkontrolovat umístění a zájem o web a jeho obsah z vyhledávačů. K tomu dobře slouží Google Analytics. Pokud máte eshop tak údržba je vhodná mnohem častější.

Končí někdy správa webu? 

Určitě ne, Je to proces navěky. Pokud se mnou spolupracujete delší dobu můžete sledovat jak se příspěvky dobou spolupráce zkvalitňují a jsou údernější, To je ukazatel že konec spravování webu by byla chyba. 

Konzultace


Chcete více návštěv na vašem webu ? Nebo snad nejste spokojení s vaším současným webem ? Nebo chcete něco jiného ? Napište mě a uvidíme co se dá vymyslet.

VÝROBA BANERŮ KLADNO, PRAHA