Chata LOM je krásné ubytovací zařízení v samém srdci Krkonoš.
Jedná se o bývalou firemní rekreační chatu která patřila pod Letecké opravny motorů v Praze.
Chata nebo i chalupa má velkou kapacitu a je ideální pro pronájmy jak celé chaty tak pro ubytování pro jednotlivce. Proto má klientka chtěla vyřešit prezentaci chaty:
a) jako rekreační místo pro rodiny, přátelské prostředí pro domácí mazlíčky a celkově jako místo jednotlivých pronájmů
b) místo pro pronájem celé chaty. Ideální pro větší skupiny lidí, školy v přírodě a zájmové spolky.
Tomu jsme také přizpůsobili počet podstránek webu a i rezervační formulář.
Majitelka chaty LOM mě oslovila s dotazem zda by jejich starý web, běžící na WordPress, mohl být modernější, přehlednější, rychlejší, lépe upravený pro mobilní zařízení a také vyhledávače Google a Seznam.
Kromě dalšího marketingu jsme chtěli být dobře vidět ve vyhledávačích. Proto jsem před realizací copywritingu, tedy textů pro web, udělal analýzu klíčových slov.
Díky těmto krokům mohla být provedena SEO optimalizace s důrazem na klíčová slova ze zjištěné analýzy.
Grafika webu vychází z použití teplých vlídných barev odstínů hnědé barvy. Cílem byl rustikální dojem barva dřeva a krémové doplňky.
Webové stránky co se skvěle zobrazí v mobilu nebo tabletu. Responsivní design je příslibem že i narůstající zájem o bezchybné zobrazení webu v mobilu přispěje ke spokojeným uživatelům. Citelně se také podílí na celkové návštěvnosti webu právě od mobilních uživatelů.
Vítek z Marketingové garáže s námi prošel od realizace loga firmy, přes optimalizací pro vyhledávače až po úpravu webu pro mobil.
Byl příjemný a vše nám vysvětlil a v praxi ukázal.
Díky tomu jsme věděli co se na webu děje a jak být při online prezentaci naší stavební firmy dál úspěšní.”