Pod značkou Riska začali šít v roce 2018. Ze zápalu a z radosti k ruční práci, z nespokojenosti s nabídkou komerčních obchodů, z potřeby .. nebo touhy.. nabídnout zákazníkům kvalitní a originální alternativu. Něco, co v obchodech nenajdete. Vytvářejí malosériové kolekce dětského oblečení. Věnují se také šití oblečení na zakázku.
Původní webové stránky prošly důkladnou analýzou. Během ní se objevilo pár nedostatků v SEO optimalizaci. Především ve struktuře zpětných odkazů, prolinkování webu a logické struktuře procházení webem. Proto jsme chtěli jasnou online prezentaci. Součástí zadání se stal také redesign webu.
Kromě dalšího marketingu jsme chtěli být dobře vidět ve vyhledávačích. Proto jsem před realizací copywritingu, tedy textů pro web, udělal analýzu klíčových slov.
Díky těmto krokům mohla být provedena SEO optimalizace s důrazem na klíčová slova ze zjištěné analýzy.
Dobrá orientace a přehledný web design bylo hlavní a první na věc na čem jsme se s paní Skalníkovou shodli.
Webové stránky co se skvěle zobrazí v mobilu nebo tabletu. Responsivní design je příslibem že i narůstající zájem o bezchybné zobrazení webu v mobilu přispěje ke spokojeným uživatelům. Citelně se také podílí na celkové návštěvnosti webu právě od mobilních uživatelů.