Internetový marketing

 

Oslovte více zákazníků díky reklamě na Seznamu a Googlu


Nenechte vaše zákazníky dlouho bloudit vyhledávači. Místo toho jim ihned napovězte proč kliknout na váš web a dejte jim důvod pro návštěvu. Další šanci jim dá jen vaše konkurence

Popis služby internetový marketing

Váš internetový marketing pomůže najít vaší individualitu a odliší ji od konkurence jak ve vyhledávačích tak i na webu. Zapojím PPC kampaně a příval návštěvníku webu.

Přínos internetového marketingu

Budete tam kde je největší pohyb zákazníků, na Seznamu, Googlu a Facebooku. Pomohu tam být s minimálními náklady s poutavou grafikou a s trendy textem který prodá.

Jak že to funguje? 

  • Internet nás vychovává tak že se nám nechce trávit dlouhý čas hledáním.
  • Z výzkumů vyplývá že se uživatelé vyhledávačů pohybují nejčastěji na třech prvních stranách a dál již nehledají.
  • Pro obsazení nejlepších pozic ve vyhledávání můžete zapojit tzv. PPC (pay per click) reklamu která katapultuje váš web na top místa ve vyhledávačích. Alternativou pro dlouhodobý růst ve vyhledávačích je SEO více o službě SEO optimalizace webových stránek.
  • PPC reklama je forma burzy a na přední pozice se můžete dostat díky klíčovým slovům která si formou příhozů předplatíte.
INTERNETOVÝ MARKETING
Internetový marketing
Vyzkoušejte...
V Google či Seznam zadejte obor co Vás zajímá a sledujte první stránku první až čtvrtou pozici označenou slovem Reklama. Díky Internetovému marketingu předběhnete konkurenci.

FAQ


Nejčastější otázky kolem internetového marketingu

Kolik stojí internetový marketing

Jedná se o nejspravedlivěji účtovanou reklamu. Ze strany vyhledávačů si účtují buď za zobrazení nebo za proklik. To znamená že platíte za konkrétní akci. Né jen za to že někde jste! Investice se skládá ze dvou částí. Ta první je kredit. Je to palivo, dobíjení tohoto systému. Další poplatek je mě za to že vám vytvořím účet v inzertním systému nastavím ho na ta správná klíčová slova a kampaň odstartuji. Další poplatek je za správu kampaně že se věnuji údržbě klíčových slov, provádím změny a A/B testování, měním texty a obrázky kampaně dle vašeho zadání a dle výkonnosti kampaně.
Cena za založení je největší je tam hodně testování a experimentování které stojí čas proto kampaně zakládám od 2000kč v návaznosti na složitost kampaně to je startovací částka. Kampaně spravuji již od 500,- měsíčně v návaznosti na složitost kampaně a nutnost dalších korekcí. 

Jak dlouho trvá spuštění kampaně

Již od třetího dne může běžet vaše kampaň za předpokladu dodání přesného zadání i podkladů pro realizaci. Copywritting textace a obrázky pro kampaň mohu po dohodě zajistit.

Budu mít přehled jak se kampani daří ?

Díky podrobnému reportingu máte přehled co se děje. Každý den vám mohu dodat výsledky a analýzu kolik je průkliků co uživatelé dělají a která reklamní sestava je v kurzu. 

Slovníček internetového marketingu

PPC

PLATBA ZA KLIKNUTÍ (PPC Z ANGL. PAY PER CLICK) PATŘÍ MEZI NÁSTROJE INTERNETOVÉ REKLAMY, JEDNA Z METOD AFFILIATE MARKETINGU. PRINCIP PPC SPOČÍVÁ V TOM, ŽE INZERENT NEPLATÍ ZA KAŽDÉ ZOBRAZENÍ REKLAMY, PLATÍ AŽ VE CHVÍLI, KDY NA REKLAMU NĚKDO KLIKL. VÝHODOU PPC REKLAMY JE JEJÍ PLÁNOVATELNOST A MĚŘITELNOST.

CPC

MAXIMÁLNÍ CENA, KTEROU JE OCHOTEN INZERENT ZAPLATIT ZA PROKLIK, SE OZNAČUJE JAKO CENA ZA PROKLIK (CPC Z ANGL. COST PER CLICK). REÁLNÁ CENA ZA PROKLIK TEDY NIKDY NEPŘEKROČÍ HODNOTU CPC. CENA ZA PROKLIK JE DŮLEŽITÝM PARAMETREM PŘI HODNOCENÍ PPC SYSTÉMU A MÁ VÝZNAMNÝ PODÍL NA TOM, JESTLI SE KONTEXTOVÁ REKLAMA NA DANÉ KLÍČOVÉ SLOVO ZOBRAZÍ A NA JAKÉ POZICI.

Konzultace


Chcete více návštěv na vašem webu ? Nebo snad nejste spokojení s vaším současným webem ? Nebo chcete něco jiného ? Napište mě a uvidíme co se dá vymyslet.

VÝROBA BANERŮ KLADNO, PRAHA