Správa sociálních sítí

Správa sociálních sítí

Sociální sítě navštěvují tisíce různých lidí. Ti se zde chtějí bavit, prohlížet obrázky, videa, komunikovat, či sledovat populární lidi a i firmy. 

Správa sociálních sítí tedy má údržba jejich aktuálnosti, tvorba poutavého obsahu či využívání reklamních nástrojů pro oslovení dalších uživatelů je vhodná především na těch největších a neznámějších sítích.

Mezi nejznámější sociální sítě patří Facebook, InstagramTwitter.

Podívejte se jak vám pomůže správce sociálních sítí, poradím vám jak na sociální sítě jednu po druhé a co je marketing na sociálních sítích a jak ho dělat.

Správce sociálních sítí

Jak vám pomůže správce sociálních sítí?

Především vám bude šetřit čas. Nebudete muset tápat jakou sít si vybrat. Podle vašeho oboru a popisu vašich zákazníků rozpoznáte na jaké síti začít budovat obsah se svým správcem.

Váš správce sociálních sítí vám bude dávat návrhy na jejich obsah. Tedy dostanete seznam příspěvků, obrázků či videí které správce vymyslí, napíše, či s vámi natočí a podle dohodnutého plánu uveřejní.

Je tedy vaším spojencem mezi vámi  a uživatelem síti s cílem pomoci vám být na sítích vidět a být vnímáni jako aktuální, poutavá a užitečná stránka.

Jak na sociální sítě

Jak na sociální sítě

Ptáte se jak uspět na sítích? Kde psát a kam vkládat obrázky? Vím jak na sociální sítě a rád vám s nimi poradím

První obecným pravidlem jak uspět na sociální sítí je pravidelně tvořit obsah pro uživatele sociální sítě. To platí jak pro síť Facebook, Instagram či další jim podobné.

Není tajemstvím že třeba sociální síť Facebook pracuje s klíčovými slovy. To znamená že napíšete na Facebook slovo “truhlář Kladno” a Google při procházení klíčových slov může zobrazit výsledek z Facebooku dříve než odkaz na vaše stránky. Takže může váš web předběhnout sociální síť Facebook. To záleží jak máte seo optimalizovaný web pro vyhledávače.

Dalším pravidlem je vždy a včas reagovat na jakýkoliv komentář vašeho publika, které je na sociálních sítích. Chcete znát další informace jak uspět na sociálních sítích? Napište si o konzultaci nebo také navštivte můj blog.

Marketing na sociálních sítích

Marketing na sociálních sítích

Sociální síť Facebook a jemu podobné sítě vznikly i primárně kvůli inzerci. Jak funguje marketing na sociálních sítích? Funguje formou PPC aukčního systému.

Za pár desetikorun můžete oslovit lidi ve vašem okolí, kteří nejlépe vystihují vašeho klienta. Ano na Facebooku můžete v rámci marketingu na sociálních sítích oslovovat i předem daný okruh lidí podle věku, zájmů, místa jejich pobytu nebo jejich pohlaví. Můžete jim napsat do chatu automatickým robotem kterého vám pomohu nastavit, či jim ukázat obrázek vašeho produktu s popisem a odkazem na e-shop či do vašich webových stránek, kde se zákazník dozví více informací.

Oslovte zákazníky marketingem na sociálních sítích nejenom na Facebooku. Pomohu vám vymyslet cestu a strategii k vašemu cíli.