ŠKOLENÍ A JAK NA TO? : Jak psát úspěšný firemní blog?

Že jsou firemní blogy dávno mrtvé? A to se vám snaží namluvit kdo? Pokud chcete opravdu nastartovat svůj obsahový marketing, bude právě blogování tou správnou volbou. Jak psát blog tak, aby se neplnil balastem, ale přinášel vašim zákazníkům užitečné informace a díky tomu vám pomáhal dosáhnout vašich cílů? Na to se podíváme v tomto článku.

Ještě předtím po vás budu chtít, abyste si uvědomili, proč by měla vaše firma vlastně blogovat. Je vašim cílem přivést na web více zákazníků? Chcete získat nové leady? Nebo budovat komunitu kolem své značky? Stanovte si cíle, díky kterým dokážete určit, jestli vám blog přináší opravdu to, co potřebujete. Máte je? Výborně, pak se můžeme vrhnout na konkrétní tipy.

Více zde