Sociální sítě : Jak na příspěvky na Facebooku

sociální sítě

sociální sítě

Založili jste si sociální síť Facebook. A co s ním dál? Dnes zjistíte jak vytvořit obsahově zajímavý a úspěšný příspěvek

 

 

Máte nastavený profil a do něj začínáte vkládat příspěvky?

Proč vkládat příspěvky? 

Příspěvky mohou pomoci s tématem co řešíte. Jsou spojovacím můstkem mezi vaší firmou a zákazníky protože pomocí příspěvků s nimi komunikujete, předáváte novinky, tipy, řešíte váš obor.

S jakým cílem tvořit příspěvky?

Příspěvky by měly být přínosem. Měli by obsahovat odpovědi na otázky z vašeho oboru, otevřít dialog ze kterého bude reakce vašich Facebookových duší.

 

PRAVIDLA PRO IDEÁLNÍ FACEBOOK PŘÍSPĚVEK


status, obrázek, odkaz…většinou kombinace statusu + obrázku)
Má cca 90 znaků (max. dva řádky)
Kvalitní obrázek řekne více než hromadu textu (Každý příspěvek by měl obsahovat fotku, ale videa jsou poslední dobou velmi v kurzu. Máte-li nějaké, využijte je!
Postuje se v době, kdy na fanpage chodí nejvíce fanoušků viz. (Přehledy)
Obsahuje výzvu Call to action (Podívejte se! Jak se Vám líbí? apod.), ale pozor na hysterii
To důležité se píše jako první (Pokud fanouška nezaujmete do 3 vteřin, ztratíte ho)
Vzbuzuje zvědavost
Na druhé straně „vidí lidi, ne fanoušky“
Nenudí
Příspěvek s velkým množstvím textu více než 20% nejde promovat!!! – dá se obejít „hubeným fontem“
Obrázky ukládat v png (Facebook je nezkreslí)
Odkaz do příspěvků zkracujete přes www.bit.ly